2012. július 4., szerda

Az eddigi HBD-k


Az eddig elkészült HBD-k egy posztba szedve. Az ötlet nem az enyém, Juhász Márton blogján láttam meg először talán tavalyelőtt, valamikor a felvételik közt akadhattam rá.  Ugyan nem mindennap de, Molnár Renátóval gőzerőkkel bombázzuk ismerőseink ilyesmikkel. Igen, igen tudom, hogy nem csak születésnapok vannak felvonultatva.


Minden kiemelt ismerősöm monogramját elrejtettem ebbe a kis kedvességbe a nyelvtant olykor fel kellett rúgnom, de egyébként se írok helyesen.
Decemer 30.-án volt egy autóbalesetem. Itt az aznap frissen írt, nagyon rövid bejegyzésem. Egyszer talán megírom egy kis noveállába, szerencsére nem lett komolyabb bajunk. Negatív, de élmény volt.
Kaszás Eszter – rókalány
Balogh Írisz –  ő az az ember aki először szerettette meg velem a grafikát, és mindig rugdosott ha fel akartam adni, őt szidjátok!

Igazából a fotózástól kezdve, a 20. századi művészettörténeten át minden alkotó tevékenységet neki köszönhetek, kösz hogy ismerhetlek!
Kurt Cobain
Nádai Ferenc – aki újra megszerettette velem a tipográfiát
Németh Vivien
Szeifert György – többek között a sokszorosítógrafikai eljárások csoportosítását és a filmek, imádatát adta át
Cseh Tibor
Ferenczi Eszter
Demecs Fanni
Kőrös János
Forradalom – azt hittem tudok írni
Bruce Willis – nem, nem ismerem
Mies Van Der Rohe – imádom a házait
Earth Hour – idén már tényleg nem akarok lemaradni
Oláh István
Húsvét
22. önmagam
Edweard Muybridge
Vörösházi Renáta
Mr. Molnár Renátó – nem akarok nála jobb munkatársat, akkor még bénábbnak tűnnék
Szemes Zsanett
Csepella Olivér és Gilicze Gergő szörpivó estje
Kelemen Ferenc – Apám, egyszerű: ha nem lenne, nem lennék és akkor szomorú lennék
Marton Veronika – művészettörténet a 19. századig
Dárdai Barnabás
Halász Gergely – egy életstílust adott, barát a szó legklasszikusabb értelmében
Semler András
Pár embernél kiemelten sok szöveget írtam. Rajtuk kívül van egy csomó ember aki inspirált, de nem szerepel itt. Velük kiegészülve célom egy gigászi infógrafika, vagy egy respektfal majdani létrehozása.

+ Gerivel van egy szupertitkos projektünk

További HBD-k itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj csak bátran!