2012. szeptember 4., kedd

Előhívtam


Ó igen, előhívtam! Elő én. Pontosabban a béna bolt ahol szoktam filmet hívni. Nem szép ez a C-41. Mondom ezt úgy hogy lóf*sz tapasztalatom sincs színes film kidolgo-
zásban. Az ISO200 szerintem nem ilyen szemcsés, persze örüljek, hogy még  foglalkoznak ilyennel.

De a lényeg a lényeg.

VAN ÁGYAM!

Tavaly év végén csináltunk egy Pinhole Workshoppot az AMIban. A hülye előadó elfelejtett szólni, hogy ne feszítsék meg a filmet a számlálóval, ezért vagy 6 ember eltépte a tekercsét. Az előadó én voltam. Ez úton is bocs mindenkitől! Bár külön megkéretem mindenkit hogy ha van eredmény látni akarom. Biztos sokan nem hittek a gyufásdoboz erejében.


A második hivatkozás pedig a kedvenc Nikon EM gép fotóira mutat. Ez volt a második (pontosabban a harmadik) tekercsem vele.

Nikon EM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj csak bátran!